Jack Wolfskin zostaje z FIS
Międzynarodowa Federacja Narciarska (FIS) przedłużyła umowę sponsoringową z Jack Wolfskin. Dotyczy ona Pucharu Świata w Narciarstwie Alpejskim.
Kontrakt zawarto na okres czterech lat. W jego negocjacjach pośredniczyła agencja Infront Sports & Media.
Na mocy porozumienia marka produkująca odzież i sprzęt outdoorowy będzie miała swoją ekspozycję w trakcie 43 wyścigów w sezonie. Logo pojawi się na starcie i na linii mety, a także wzdłuż trasy oraz na naszywkach identyfikacyjnych.
Dodatkowo branding firmy będzie widocznych we wszystkich oficjalnych materiałach informacyjnych i prasowy, jak i na stronie internetowej FIS oraz w materiałach wideo organizacji. Zyskała również pakiety hospitality.
– Audi Puchar Świata w Narciarstwie Alpejskim daje nam doskonałą platformę, dzięki której możemy osiągnąć silną i stałą obecność w sportach zimowych – powiedziała Melody Harris-Jensbach, prezes Jack Wolfskin.