PSG i esport
Kluby sportowe coraz chętniej angażują się w esport. Kolejny przykład przyszedł z Francji, a tematem zainteresowało się Paris Saint-Germain.
Piłkarski mistrz Francji związał się z firmą Webedia, która specjalizuje się w tej dziedzinie. „Z 256 milionami fanów i rocznym wzrostem na poziomie 10 procent, esport staje się coraz popularniejszy wśród młodych ludzi, w szczególności wśród 'millenialsów’. Stając się pierwszym francuskim klubem w tym sektorze, Paris Saint-Germain zamierza zacieśnić swoje więzi z tymi wiernymi fanami, przyciągnąć nowych kibiców i zwiększyć rozpoznawalność marki na świecie” – dowiadujemy się z komunikatu PSG.
Klub zamierza we współpracy z nowym partnerem organizować turnieje, a także wyszukiwać i wspierać kariery talentów w esporcie.
– Wchodzimy na ten rynek z wielkimi ambicjami, bardzo chcemy, by nasze drużyny weszły do historii rozgrywek esportowych – powiedział Fabien Allegre, dyrektor PSG do spraw marketingu i dywersyfikacji marki.