Nike Unlimited Campaign – podsumowanie
Nike w każdym z filmów w ramach „Unlimited Campaign” pokazał, jak profesjonalni sportowcy oraz zwykli amatorzy codziennie podejmują wyzwania.
Kampania miała podkreślić wartości, takie jak odwaga, wiara we własne możliwości, determinacja oraz praca zespołowa. Filmy łącznie osiągnęły ponad 340 milionów odsłon
w Internecie i na kanałach społecznościowych.
Spoty należały do jednych z najczęściej oglądanych spośród wszystkich filmów przygotowanych z okazji letnich rozgrywek sportowych. Według badań Visible Measures, odcinek „Unlimited You” absolutnie zdeklasował w tym zakresie konkurencję – do 14 sierpnia obejrzało go 112 154 812 osób.
W ramach serii pojawiło się sześć odcinków, prezentujących zarówno elitę sportowców, jak i amatorów, którzy mierzą się z własnymi ograniczeniami. Kampanię zainaugurował "Unlimited Future", pokazujący, że nawet znani dziś sportowcy zaczynali swoją karierę jako dzieci.
Następnie pojawiły się „Unlimited You” zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań, „Unlimited Courage” z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, „Unlimited Together” z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, „Unlimited Youth”– opowiadający historię „Żelaznej Zakonnicy” Madonny Buder oraz „Unlimited Will”, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard.
Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem
– „Unlimited Pursuit” z udziałem inspirujących sportsmenek. Wystąpiły w nim: tenisistka
Serena Williams, paraolimpijka Scout Bassett, gimnastyczki Simone Biles i Gabby Douglas, koszykarka Elena Delle Donne, piłkarka Alex Morgan oraz lekkoatletki: Allyson Felix,
Dafne Schippers, Shelly-Ann Fraser-Pryce, English Gardner.