25.08.2016 15:56

Nike Unlimited Campaign – podsumowanie

Nike w każdym z filmów w ramach „Unlimited Campaign” pokazał, jak profesjonalni sportowcy oraz zwykli amatorzy codziennie podejmują wyzwania.

Nike Unlimited Campaign – podsumowanie


Kampania miała podkreślić wartości, takie jak odwaga, wiara we własne możliwości, determinacja oraz praca zespołowa. Filmy łącznie osiągnęły ponad 340 milionów odsłon 
w Internecie i na kanałach społecznościowych.

Spoty należały do jednych z najczęściej oglądanych spośród wszystkich filmów przygotowanych 
z okazji letnich rozgrywek sportowych. Według badań Visible Measures, odcinek „Unlimited You” absolutnie zdeklasował w tym zakresie konkurencję – do 14 sierpnia obejrzało go 112 154 812 osób.

W ramach serii pojawiło się sześć odcinków, prezentujących zarówno elitę sportowców, 
jak i amatorów, którzy mierzą się z własnymi ograniczeniami. Kampanię zainaugurował 
"Unlimited Future", pokazujący, że nawet znani dziś sportowcy zaczynali swoją karierę jako dzieci.


Następnie pojawiły się „Unlimited You” zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań, „Unlimited Courage” z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, „Unlimited Together” z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, „Unlimited Youth”– opowiadający historię „Żelaznej Zakonnicy” Madonny Buder oraz „Unlimited Will”, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard.


Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem 
– „Unlimited Pursuit” z udziałem inspirujących sportsmenek. Wystąpiły w nim: tenisistka 
Serena Williams, paraolimpijka Scout Bassett, gimnastyczki Simone Biles i Gabby Douglas, koszykarka Elena Delle Donne, piłkarka Alex Morgan oraz lekkoatletki: Allyson Felix, 
Dafne Schippers, Shelly-Ann Fraser-Pryce, English Gardner. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński