Hertha z agencją kreatywną
Hertha BSC, klub piłkarski występujący w 1.Bundeslidze, podpisał kontrakt do końca sezonu 2016/17 z agencją kreatywną.
Umowę zawarto z Jung von Matt. Firma ma za zadanie rozwijać inicjatywy marketingowe dla klubu. Oczywiście celem jest zwiększenie bazy fanów oraz portfolio handlowego.
Pierwszą projektem będzie aktywacja zatytułowana „Hertha BSC – najstarszy berliński startup”.
– Chcemy stać się wiodącym innowatorem wśród klubów Bundesligi – przyznał Paul Keuter, członek zarządu klubu.
Jung von Matt w przeszłości współpracował z FC Ingolstadt 04, a także dla Adidasa oraz kierowcy wyścigowego Nico Hulkenberga.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



