Eurosport nie boi się technologii
Tenisowy turniej Roland Garros to testowanie nowych technologii przez Eurosport. Mowa o nowej aplikacji Eurosport VR.
Stacja dzięki temu wystartowała w wirtualną rzeczywistość, a dzięki aplikacji kibice będą mogli znaleźć się w centrum wydarzeń.
Pierwsze materiały wideo tego typu związane ze sportem Eurosport i Discovery Communications wyprodukowali już w zeszłym roku, ale dopiero teraz będą to działania na szerszą skalę.
– Nieustająco staramy się tworzyć i dostarczać kibicom nowe, ekscytujące sposoby na doświadczanie sportu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii produkcyjnych, aplikacja Eurosport VR przenosi fanów do samego serca akcji i pozwala zbliżyć się do sportowców jak nigdy wcześniej. Materiał z Bode Millerem spotkał się z niesamowitymi reakcjami i nie możemy doczekać się tenisowych filmów – powiedział Peter Hutton, Eurosport CEO.
Aplikacja Eurosport VR dostępna jest do pobrania na urządzenia z systemami iOS, Android i Oculus.