Under Armour świętuje każdy rzut za trzy
Stephen Curry, gwiazda Golden State Warriors, słynie nie tylko z doskonałej dyspozycji, ale też rzutów za trzy. Wykorzystuje to jego partner, Under Armour.
Postanowili przy każdym trafieniu za trzy punkty publikować na Twitterze trzysekundowe filmiki. W pierwszym meczu z Houston Rockets, choć grał tylko 19 minut, na 7 prób trafił 5. I tyle materiałów pojawiło się na koncie Under Armour Hoops. Działania prowadzone są pod hasłem #BreakTheGame.
In the playoffs, we are dropping a 3-second Curry ad every time @StephenCurry30 drops a 3. #BreakTheGamehttps://t.co/V2ar9GMFh1
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016
First 3, first @StephenCurry30 3-second ad. #BreakTheGamehttps://t.co/8vHt5VZGRz
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016
.@StephenCurry30 just dropped 3, so we’re dropping a 3 second Curry ad. #BreakTheGamehttps://t.co/XOE1shvoxo
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016
Can you keep a secret? #BreakTheGamehttps://t.co/SBHd6LWhhv
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016
It’s good to be prepared. #BreakTheGamehttps://t.co/8opecFTleW
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016
Typical Stephen. #BreakTheGamehttps://t.co/KojdgWV7ZH
— Under Armour Hoops (@UAbasketball) 16 kwietnia 2016