06.03.2016 08:29

Space zatrudnieni przez UEFA

Londyńska agencja kreatywna Space została zatrudniona przez UEFA do przygotowania interaktywnego doświadczania przed UEFA Euro 2016.

Space zatrudnieni przez UEFA


Chodzi o UEFA Euro 2016 Trophy Tour, podróż która zostanie przeprowadzona przez całą Francję. Trofeum zagości od 1 kwietna do 9 czerwca w 25 miastach, a wydarzenie zgromadzi około 300 tysięcy ludzi.

Celem imprezy jest budowanie oczekiwań na turniej, który ugości Francja, poprzez dostanie możliwości dostania się w pobliże trofeum.

Space to doświadczona agencja, która prowadziła kreatywne kampanie dla takich marek jak Fosters czy Blumers, a także dla Wimbledonu.

– Naszym zadaniem jest zdefiniowanie i stworzenie doświadczeń związanych z Trophy Tour, które będzie bardzo ważnym elementem przygotowań do Euro 2016 – powiedział David Atkinson, dyrektor zarządzający Space. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński