CBF rozszerzyło kontrakt ze sponsorem
Brazylijska Konfederacja Piłkarska (CBF) porozumiała się w sprawie rozszerzenia umowy sponsorskiej z producentem samochodów, Chevroletem.
Nowe, dwuletnie porozumienie szacowane jest na około 15 milionów dolarów amerykańskich.
W ramach kooperacji logo firmy będzie widniało na koszulkach treningowych reprezentacji Brazylii. Przypomnijmy, że do tej pory było ono umieszczone na spodenkach.
Na trykotach Chevrolet zastąpi Sadia, firmę spożywczą, która ma spore problemy finansowe.
Dodajmy, iż amerykańska marka motoryzacyjna należąca do General Motors, w sierpniu 2014 roku zastąpiła w CBF Volkswagena.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



