17.02.2016 16:43

Wilkinson i szermierka

Wilkinson, marka specjalizująca się w produktach do golenia, został nowym sponsorem Francuskiej Federacji Szermierki (FFE). Wydaje się, że to partnerstwo idealne.


Umowa wejdzie w życie dopiero w listopadzie 2016 roku. Jednak już teraz marka może komunikować się przy okazji przygotowań do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro.

– Jesteśmy dumni mogąc współpracować z Francuską Federacją Szermierki, z którą dzielimy te same wartości i życzymy im samych sukcesów ich „cienkimi ostrzami” w tym pełnym emocji i wrażeń roku – powiedziała Catherine Brandenberger, dyrektor marketingu Wilkinsona.

Warto pamiętać, że francuscy szermierze uchodzą za jednych z najlepszych na świecie. W historii igrzysk olimpijskich zdobyli 115 medali, w tym 41 złotych, 40 srebrnych i 34 brązowe.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński