Premier League na nowo
Od sezonu 2016/17 Premier League będzie posiadała nowy wizerunek, który został upubliczniony. Jest to związane między innymi z zakończeniem współpracy z Barclays.
Po obecnych rozgrywkach kończy się kontrakt ze sponsorem tytularnym. Nowego nie będzie, a jego miejsce zajmą sponsorzy główni. Do tej pory ujawniono, iż w nowym modelu sponsoringu ligi będą na pewno Nike i EA Sports.
Władze rozgrywek wykorzystały ten moment na zmianę wizerunku Premier League.
Nad nowym wyglądem, który miał być nowoczesny i elastyczny czuwają agencje DesignStudio i Robin Brand Consultants.
Richard Masters, dyrektor zarządzający Premier League, podkreśla, iż nowa identyfikacja wizualna ma być wyjątkowa i ponadczasowa. I taka właśnie się wydaje.
Ostatni raz Premier League zmieniała swoją identyfikację w 2006 roku, w związku z kontraktem z Barclays jako sponsorem tytularnym.
From next season, the Premier League is going to look a little bit different…
Posted by Premier League on 9 luty 2016