05.02.2016 16:41

adidas z nową kampanią

Startuje nowa seria spotów reklamowych w ramach kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas w branży sportowej.

Myślą przewodnią filmów jest hasło „I’m Here to Create”. Pada ono z ust aktywnych kobiet, wśród których znajdziemy m.in. światowej sławy tenisistki Karolinę Woźniacką i Anę Ivanović, gwiazdę ligi WNBA Candace Parker, supermodelkę Karlie Kloss, piłkarkę Morgan Brian czy DJ-kę Hannah Bronfman.

Seria spotów „I’m Here to Create” powstała we współpracy z agencją 72andSunny. Opowiada ona prawdziwe historie kobiet uprawiających sport. Pokazuje jak kreatywnie pokonują kolejne wyzwania, łamią schematy i wyrażają siebie poprzez eksperymenty ze sportem.

W filmie z Karoliną Woźniacką w roli głównej, możemy podejrzeć jej niekonwencjonalne formy treningu, z kolei historia koszykarki Candace Parker skupia się na sportowym podejściu do macierzyństwa. Hannah Bronfman prezentuje nietypowe sposoby na realizację swoich pasji, a Robin Arzon opowiada jak dzień po dniu wymyśla siebie na nowo. Zmieniła swoje życie po tym jak otarła się o śmierć, gdy była przetrzymywana jako zakładniczka. W ostatnim filmie obejrzymy Nicole Winhoffer, która sama siebie określa jako „artystkę fitness”. Wykonuje ona nieszablonowe ćwiczenia angażując w ten sposób inne dziewczyny.

Prezentując historie tych kobiet, adidas chce zachęcić sportowców na całym świecie, by także opowiadali jak starają się uatrakcyjnić swoje treningi wykorzystując kreatywność i nieszablonowe pomysły. Dla innych z kolei inspiracją są osoby, pod wpływem których aż chce się przekraczać własne granice.

– Mamy obsesję na punkcie wszechstronnej kobiety, która jest aktywna fizycznie – tłumaczy Nicole Vollebregt, szef adidas Women.

– Kobiety, która kocha sport i każdego dnia chce żyć aktywnie. W 2016 będziemy się koncentrować na niej. Wiążą się z tym wszelkie aktywacje, podejmowane współprace, nowe produkty oraz imprezy. To wszystko ma pomóc nam w jeszcze bliższym poznaniu dziewczyn zaangażowanych w sport – dodaje Vollebregt.

W 2015 roku narracja skupiała się kreowaniu własnego sposobu gry. Tym razem adidas angażuje wyobraźnię sportowców, którzy zmieniają tradycyjne podejście do sportu. W 2016 piętnasto- i trzydziesto sekundowe filmiki będą emitowane w pięćdziesięciu krajach podczas kluczowych imprez – meczów Ligi Mistrzów UEFA, rozdania nagród GRAMMY, BRIT Awards, ceremonii wręczenia Oscarów i wielu innych. Kampania Sport16 w Polsce będzie obecna w social mediach (Facebook, Twitter, Instagram) oraz w serwisach YouTube i Filmweb. Za zakup i planowanie mediów online na naszym rynku odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Kampania „I’m Here to Create” jest bardzo mocno związana z nowymi produktami, jakie adidas prezentuje w 2016 roku. Pierwszym były rewolucyjne korki pozbawione sznurówek – ACE16+ Purecontrol. W ubiegłym tygodniu swoją premierę miały buty biegowe Pure BOOST X, zaprojektowane specjalnie dla kobiet.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński