Galatasaray chce zwiększyć zasięg
Galatasaray SK, klub piłkarski występujący w Sport Toto Süper Lig, zawarł partnerstwo z agencją zajmującą się cyfrowymi treściami sportowymi i mediami.
Kontrakt z Perform będzie obowiązywał przez najbliższe 3,5 roku. Działania obejmą promocję materiałów wideo za pośrednictwem między innymi Goal.com, portalu będącego własnością firmy.
Na platformie fani będą mogli zobaczyć zakulisowe materiały z obozu aktualnego mistrza Turcji.
Z kolei Opta dostarczy dane do wykorzystania przez klub ze wszystkich kanałów klubu w mediach społecznościowych. Natomiast OptaPro pozwoli na analizy wyników zespołu ze Stambułu.
Na mocy kooperacji Galatasaray będzie dążyć do zwiększenia rozpoznawalności marki poza Europą, głównie w USA, Azji oraz Afryce.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



