26.01.2016 16:35

Ostatni globalny sponsor Euro 2016

Poznaliśmy ostatniego, dziesiątego sponsora globalnego turnieju UEFA Euro 2016. Została nim chińska manufaktura elektroniki.

Ostatni globalny sponsor Euro 2016


Kontrakt z Hisense oznacza, iż będzie to pierwsza w historii imprezy umowa sponsorska z chińską firmą.

Chińczycy będą też wspierać inne europejskie rozgrywki z udziałem drużyn narodowych, gdyż kontrakt będzie obowiązywał do końca 2017 roku. Hisense będzie zatem sponsorem europejskich kwalifikacji do FIFA World Cup 2018, UEFA Futsal Euro 2016, czy UEFA Mistrzostwa Europy U21, które odbędą się w Polsce.

Hisense dołączyło tym samym do adidasa, Carlsberga, Coca-Coli, Continentala, Hyundai-Kia, McDonald’sa oraz Orange, SOCAR oraz Turkish Airlines. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński