Eurosport się zmienił
Eurosport nie tylko zyskuje nowe prawa medialne, ale również przeprowadza rebranding. Jest też nowe hasło przewodnie: „Fuel Your Passion”.
– Eurosport ma ugruntowaną pozycję jako lider wśród europejskich kanałów telewizyjnych, a dzięki inwestycjom Discovery, rozwija się jeszcze szybciej i łączy kibiców. Dzisiejsza wiadomość to kolejny, ogromny krok ku temu, aby Eurosport stał się wyborem numer jeden dla fanów sportu na całym świecie. Hasło "Fuel Your Passion" w pełni wyraża nasze nowe podejście, w którym kibice i ich pasja są w centrum zainteresowania. Wciąż inwestujemy w prawa sportowe na różnych rynkach. Kanały Eurosportu pokazują na wyłączność między innymi trzy tenisowe turnieje wielkoszlemowe, Bundesligę czy najważniejsze wyścigi kolarskie – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosport.
– Mocno inwestujemy też w produkcję, aby nasze relacje były jeszcze ciekawsze i innowacyjne. Dzięki temu rok 2015 przyniósł wiele rekordów oglądalności – dodał .
Nowa identyfikacja wejdzie w życie 13 listopada. Będzie nawiązywać do 25-letniej historii stacji poprzez charakterystyczną gwiazdkę.
W mediach społecznościowych będzie temu towarzyszyć kampania #PodzielSiePasja.
Dodatkowo zmieni się nazwa kanału Eurosport na Eurosport 1, co ma pozwolić na uporządkowanie nazewnictwa.
– Na podstawie szeroko zakrojonych badań rynkowych odświeżyliśmy nasze wartości i wydobyliśmy kwintesencję tego, czym jest Eurosport i czym różni się na tle innych telewizji. Dzięki temu chcemy budować jeszcze silniejsze więzi pomiędzy kibicami i sportowcami, których łączy pasja. My, jako Eurosport, będziemy ją rozbudzać i napędzać poprzez nasze transmisje – stwierdził Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management w Eurosport.
– Rok 2015 jest przełomowy pod wieloma względami. Nasza strategia to nowe podejście do tzw. czterech "P"- czyli praw, produkcji, promocji i platform. Angażujemy się w inwestycje w prawa sportowe atrakcyjne z punktu widzenia lokalnego widza. Dzięki temu kibice w Polsce mogą oglądać na naszych antenach rodzimą Ekstraklasę, Ligę Europy – gdzie w fazie grupowej grają Legia Warszawa i Lech Poznań – czy Bundesligę, w której bryluje Robert Lewandowski. Wśród komentatorów z kolei nie brakuje znakomitych ekspertów, takich jak Maciej Żurawski, Radosław Gilewicz, Andrzej Strejlau czy Dariusz Baranowski – zakończył Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Europie Centralnej.