29.10.2015 12:29

Orange dołącza do Euro 2016

Unia Europejskich Związków Piłkarskich poinformowała o zakontraktowaniu nowego globalnego sponsora dla przyszłorocznego turnieju UEFA Euro 2016.

Orange dołącza do Euro 2016


Będzie nim gigant telekomunikacyjny, firma Orange. Na mocy kontraktu marka będzie mogła zaoferować swoim klientom ekskluzywne możliwości, a jej branding pojawi się na wszystkich oficjalnych materiałach oraz na samej imprezie.

Orange będzie też odpowiedzialne za dostarczenie wszystkich usług stacjonarnych i bezprzewodowych w zakresie komunikacji w trakcie trwania turnieju. W tym będzie dostarczać na żywo sygnał z meczów do nadawców.

Zapewni też pracownikom, oficjelom, mediom, sędziom oraz wolontariuszom punkty dostępowe. Ma być ich około 25 tysięcy.

– Euro 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi – Francji – w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. komunikacji i marki Orange.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA Euro 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów – skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński