02.11.2011 19:18

Emirates wątpi w popularność FIFA

Emirates Airlines zleciło niezależne badania rynku, aby sprawdzić, czy wizerunek marki nie ucierpiał na powiązaniach tego sponsora z FIFA.

\"\"Linie lotnicze z Dubaju będa jednym ze sponsorów Mundialu w Brazylii, który odbędzie się w 2014 roku. Po skandalu z oddawaniem głosów na gospodarzy kolejnych imprez –  w 2018 i 2022 roku – wizerunek wielu firm związanych z FIFA mocno ucierpiał.

Wątpliwości, co do dalszej współpracy potęguje fakt, że przedstawiciele arabskiego przewoźnika odpowiedzialni za kontakty z piłkarską organizacją byli ignorowani podczas próby komunikacji ze związkiem po wybuchu afery. Azjatom niezbyt przypadło to do gustu, zwłaszcza, że są jednym z największych sponsorów.

– Myślimy poważnie o zakończeniu współpracy z FIFA po 2014 roku – mówi anonimowy pracownik Emirates Airlines.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing