01.11.2011 15:16

FIFA12 nie tylko elektronicznie

EA Sports uświetni premierę gry FIFA12 poprzez wsparcie aktywności fizycznej. Inicjatywa \"Love Football, Play Football\" ruszy już niebawem w Wielkiej Brytanii.

\"\"Kampania organizowana we współpracy z Football Foundation ma zaopatrzyć amatorskie zespoły piłkarskie i lokalną społeczność angielskich miast w 5 tysięcy piłek. Jak głosi oficjalny komunikat producenta gier komputerowych, mają one pomóc w przeniesieniu swoich umiejętności piłkarskich z rąk – na nogi.

Dystrybucja "futbolówek" będzie wspierana przez prezentację umiejętności Wayne\’a Rooney\’a na oficjalnym kanale EA Sports na YouTube. – Kiedy dorastałem nie było lepszego uczucia, jak dostać nową piłkę. Pójść pokopać piłkę z kumplami to coś wspaniałego – stwierdził napastnik Manchesteru United.

– Program podkreśla nasze zaangażowanie w sport. Wiele drużyn z niższych lig musi wiązac koniec z końcem, dlatego damy im produkt podstawowy w uprawianiu ich pasji, czyli piłkę. Samouczki pokażą jak wycisnąć z siebie maksimum możliwości, dlatego nie było lepszego "aktora" jak Rooney – stwierdził Shaun White, szef PR EA Sports.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing