Hertha z nowym sponsorem
Tuż przed startem nowego sezonu 1.Bundesligi jeden z klubów pozyskał nowego sponsora, którego logo będzie widoczne na koszulkach meczowych.
Mowa o współpracy Herthy BSC z firmą bukmacherską bet-at-home.
Kontrakt został podpisany na trzy sezony, czyli rozpocznie się od kampanii 2015/16 i potrwa do końca rozgrywek 2017/18.
Na mocy porozumienia logo firmy pojawi się na koszulkach piłkarzy. Co więcej, bet-at-home pojawi się również na Stadionie Olimpijskim, gdzie swoje mecze rozgrywa Hertha. Uzyska też dostęp do strefy hospitality.
Jak można się spodziewać, strony planują również szereg aktywacji między innymi w mediach społecznościowych.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



