05.08.2015 15:17

Ronda Rousey twarzą Carl’s Jr.

Amerykańska sieć barów typu fast food ogłosiła, że mistrzyni UFC zostanie twarzą jej najnowszej kampanii reklamowej.


W przeciągu najbliższych kilku tygodni Rousey zadebiutuje w serii reklam telewizyjnych promujących markę Carl`s Jr.

Sieć zasłynęła wcześniej swoimi kontrowersyjnymi reklamami z Paris Hilton i Kim Kardashian. Czy i tym razem kampania będzie wyglądała podobnie? Przekonamy się niebawem.

Warto przypomnieć, że Ronda Rousey w maju wydała swoją książkę „My Fight/Your Fight”, ma za sobą role w kilku filmach, jest twarzą marki odzieżowej Buffalo David Bitton i świetnie radzi sobie w kreowaniu swojego medialnego wizerunku.

Jako pierwsza zawodniczka MMA w historii została laureatką ESPY Award i również jako pierwsza trafiła na okładkę magazynu "Sports Illustrated". Ma indywidualny kontrakt z Reebokiem, Monster Energy i Bud Light. Niedługo ma również zagrać w filmie na podstawie własnej autobiografii.

Poniżej wcześniejsze reklamy sieci Carl`s Jr.


Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński