01.11.2011 07:41

Kawiarniane gwiazdy

Sieciowa kawiarnia Tim Hortons została sponsorem tytularnym przyszłorocznego spotkania NHL All-Star Game, które odbędzie się w kanadyjskiej Ottawie.

\"\"Zgodnie z warunkami umowy, logo Tim Hortons pojawi się na lodzie, jak i we wszystkich eksponowanych miejscach w trakcie meczu rozgrywanego 29 stycznia 2012 roku.

Firma promować będzie także swoje usługi poprzez umieszczenie loga NHL na swoich ulotkach oraz przygotowaniu specjalnej oferty śniadaniowej – z pączkiem "All-Star" włącznie.

– Idea meczów z serii All-Star jest taka, by wszyscy kibice spotkali się, odpoczęli i doskonale się bawili. Ten rodzaj gry umacnia naszą pozycję – stwierdził dyrektor marketingu regionalnego i krajowych promocji kawiarni, Rob Forbes.

To nie pierwsza współpraca Tim Hortons z NHL. Poprzednio obie firmy współpracowały przy projekcie NHL Heritage Classic.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing