Adidas zrewolucjonizuje zakupy?
Dopiero co odbyła się premiera nowego modelu obuwia firmowanego przez adidasa - F50 adiZero miCoach. Teraz firma pokazała nowe możliwości zakupów.
W swoim flagowym sklepie na Oxford
Street w Londynie niemiecki potentat zaprezentował pierwszą na
świecie ścianę w formie ekranu dotykowego. Nazywa się Virtual
Footwear Wall (VFW). Jak sama nazwa wskazuje pomaga w wyborze obuwia.
VFW wykorzystuje panele dotykowe i
pokazuje renderowane produkty w czasie rzeczywistym w trójwymiarze.
Dzięki temu klienci mogą dowolnie obracać butem, powiększać,
oglądać materiały wideo na jego temat, czy dowiedzieć się
wszelkich informacji, łącznie ze stanem w sklepie danego produktu.
Technologia ta została nagrodzona jako
największa innowacja w sprzedaży detalicznej tego roku. Zapewne
niebawem podobne urządzenia pojawią się w innych sklepach i na
stałe zagoszczą w handlowej rzeczywistości.