Brytyjscy kibice posłuchają muzyki
Kluby zrzeszone w rozgrywkach Football League będą miały większe możliwości w wykorzystaniu utworów muzycznych na swoich stronach internetowych.
Operator rozgrywek Football League – zreszającej profesjonalne kluby piłkarskie z Anglii i Walii – podpisał kontrakt z niezależną wytwórnią muzyczną Infectious Records w celu wykorzystywania muzyki na stronach internetowych poszczególnych drużyn.
Pozwoli to klubom na używanie piosenek w swoich produkcjach filmowych publikowanych na łamach serwisów. Do tej pory było to niemożliwe ze względu na prawa autorskie oraz spore kwoty, jakie artyści żądali za udostępnianie swoich dzieł.
Aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie, specjaliści z Football League nawiązali współpracę ze stowarzyszeniem Shoot Music, które negocjuje z właścicielami praw autorskich łatwiejsze warunki udostępniania muzyki klubom piłkarskim. Pozwoli to angielskim i walijskim ekipom na używanie utworów takich artystów, jak General Fiasco, Temper Trap, czy Local Natives.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Powrót do Bundesligi: adidas prezentuje nową oficjalną piłkę meczową na sezon 2026-27
adidas zawarł czteroletnią umowę z DFL na dostarczanie piłek meczowych dla Bundesligi i Bundesligi 2. Współpraca ta oznacza powrót adidasa do niemieckiego futbolu ligowego, ponieważ ostatnio dostarczał piłki meczowe dla obu lig w sezonie 2018/19.



