LA Clippers po rebrandingu
Los Angeles Clippers, zespół występujący w NBA, zmienia wygląd logo. Klub zaprezentował efekty przeprowadzonego rebrandingu.
Właściciel franczyzy Steve Ballmer, trener Doc Rivers, a także kilku obecnych i byłych koszykarzy w czwartek mieli rozdawać koszulki z nowym logo w aż 32 lokalizacjach w Los Angeles i Południowej Kalifornii.
W czwartek rano niektórzy podróżni znaleźli trykoty na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles. I nie tylko tam, a to wszystko w ramach kampanii #GearUpLA.
– To ekscytujący czas, aby być fanem Clippers – powiedział Ballmer. – Mamy jedną z najlepszych drużyn w NBA, a teraz wprowadziliśmy nowy wygląd, który jest bardziej wyrazisty i mocny.
Warto dodać, że do klasycznych barw drużyny, czyli czerwonego, białego i niebieskiego, dołączy czerń. W tym kolorze będą alternatywne stroje zespołu.
New look. Next era. 2015-16 starts now → http://on.nba.com/1SpYZeV#GearUpLA
Posted by Los Angeles Clippers on 17 czerwca 2015
Stauffer Middle School students in Downey will be gearing up on their last day of school. #GearUpLA
Udostępnij
Bartosz Burzyński