Premier League przyciąga dzieci
Kampania kierowana przez stację telewizyjną Sky Sports promująca piłkę nożną wśród młodego społeczeństwa brytyjskiego znalazła nowego partnera marketingowego.
Koordynatorem akcji z ramienia Sky Sports jest Kirsty Gallacher. Jej celem jest promocja kursów sportowych dla dzieci, które oferują kluby angielskiej Premier League. Nowym sponsorem inicjatywy jest producent sprzętu AGD – firma Beko, która wspiera także najwyższą piłkarską klasę rozgrywkową w Anglii.
– Zachęcanie dzieci do aktywności to jedna sprawa, ale wsparcie ze strony ich rodziców jest najważniejsze. Beko pomaga w takiej integracji otwierając specjalny profil na Facebooku – stwierdził anonimowy przedstawiciel Beko. "Beko Mums United" – bo o takim koncie mowa – ma pomagać rodzicom w dbaniu o zdrowie i dobrą kondycję ich potomków.
Głos w sprawie zajął także David Malkinson, dyrektor marketingu Football League. – Nasza rozgrywki są liderem we wdrażaniu innowacji wszelkiego rodzaju. Wiele dzieci rozpoczyna kibicowanie klubom poprzez pierwszy kontakt z klubem, dlatego cieszymy się, że Beko pomoże nam w promocji takich imprez – stwierdził Malkinson.