PSG rusza do Skandynawii
Piłkarski mistrz Francji, Paris Saint-Germain, związał się roczną regionalną umową sponsoringową z jedną ze szwedzkich firm.
Konkretnie mowa o Billys Pan Pizza, która specjalizuje się w sprzedaży mrożonych przekąsek w stylu pizzy. Warto pamiętać, że dla francuskiego klubu jest to pierwsza w historii umowa regionalna w Europie.
Kontrakt obejmuje prawa wykorzystania współpracy przez firmę na rynku fińskim, norweskim i szwedzkim. Na jej mocy w tych krajach pojawią się we wrześniu produkty, na których opakowaniu będzie logo PSG oraz podobizny piłkarzy.
Dla paryżan to druga umowa regionalna w historii. Wcześniej, na początku roku, klub związał się z indonezyjską marką Super02.
– Tego rodzaju umowy regionalne są kluczem do dalszego rozwoju wizerunku klubu i utorują naszą drogę do zostania światowym liderem sportowych marek – powiedział Frédéric Longuépée, zastępca dyrektora generalnego klubu.
Dodajmy, że firma zamierza korzystać także z twarzy reprezentantek Szwecji występujących w kobiecym zespole PSG: Kosovare Asllani i Caroline Seger.
PSG wyrusza na azjatycki szlak – SportMarketing