Juventus po meksykańsku
Mistrzowie Serie A, Juventus FC, ogłosił nową umowę sponsorską. Tym razem mowa o kooperacji z meksykańskim brandem piwnym – Tecate.
Na mocy kontraktu z Cervezas Cuauhtémoc Moctezuma S.A. DE C.V. – Heineken Mexico wspomniana marka będzie oficjalnym piwem klubu w kraju z Ameryki Środkowej.
Tecate może korzystać z wizerunku Juventusu w swoich kanałach cyfrowych oraz na imprezach promocyjnych.
Warto wspomnieć, iż dla włoskiego klubu piłkarskiego jest to pierwsza umowa z meksykańskim partnerem. Włodarze twierdzą, iż na Facebooku Juventus ma około 2,8 miliona fanów z Meksyku, co stanowi drugi wynik, zaraz po Włochach.
– Tecate i Juventus są przykładami doskonałości oraz cieszą się dużą popularnością w swoich narodach – powiedział Giorgio Ricci, dyrektor ds. globalnego partnerstwa w Juventusie.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Piłkarze londyńskiej drużyny założyli koszulki retro. To szczytna akcja
Trener i piłkarze Brentford FC w ramach akcji “Heart of West London” przybyli do centrum treningowego w koszulkach, które przed laty robiły furorę. Przedsięwzięcie ma na celu propagowanie zasad prawidłowej resuscytacji krążeniowo-oddechowej.



