Perrier zostaje
Marka wody mineralnej Perrier będzie w dalszym ciągu partnerem French Open. Właśnie zawarto wieloletni kontrakt na obecność brandu.
Perrier, która należy obecnie do konglomeratu Nestle, zawarła nową, trzyletnią umowę. Tym samym jej logo będzie obecne na obiektach Rolanda Garrosa do zakończenia turnieju w 2018 roku.
Związek marki z French Open trwa już od 1978 roku. Firma będzie w dalszym ciągu umieszczać logo na fotelach dla zawodników oraz arbitrów. Dostarczy także swoje produkty tenisistom oraz kibicom i obsłudze.
French Open rozpocznie się 19 maja i potrwa do 7 czerwca.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



