Chevrolet ciągle aktywny
Niebywałą aktywność wykazuje Chevrolet na rynku brazylijskim. Marka została właśnie sponsorem tytularnym Brasil Global Tour.
Jest to cykl międzynarodowych meczów towarzyskich rozgrywanych na całym świecie przez reprezentację Brazylii.
Partnerami tournée są także P&G oraz Ambev. Obie firmy również przedłużyły kontrakty z brazylijską federacją.
W rozmowach pośredniczyła agencja Pitch International, która od pewnego czasu współpracuje z CBF, a od 2012 roku nadzoruje Brasil Global Tour. Zastąpiła ona Kentaro, a współpraca ma potrwać do rozpoczęcia katarskiego mundialu w 2022 roku.
Warto wspomnieć inne aktywności Chevroleta w Brazylii w ostatnich miesiącach:
Selekcjoner promuje Chevroleta – SportMarketingBrasileirão ze sponsorem tytularnym – SportMarketing
Chevrolet inwestuje w futbol – SportMarketing

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



