26.10.2011 05:16

Manchester City rozpoczyna kolejny program

Lider angielskiej Premier League rusza z kolejnym programem dla swoich fanów. Będzie to pierwsza w historii piłkarska międzynarodowa akcja członkowska.

Lider na rynku cyfryzacji kontaktów z kibicami znów daje o sobie znać. "Sky Blue" – bo tak nazywał się będzie program – ma zrzeszać kibiców "The Citizens" na całym świecie, a ukieronkowany będzie głównie na profity dla fanów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Szczegółowe informacje na temat darmowej usługi, wspieranej przez Etihad Airways, zostały ujawnione tuż po deklasacji rywala zza miedzy w derbach miastach – Manchesteru United. Mieszkańcy ZEA posiadający kartę członkowską korzystać będą mogli z zamkniętych imprez telewizyjnych, konkursów z nagrodami oraz zniżek u określonych sprzedawców. W dniach meczów City, zniżki na podróże Etihad Airways sięgną nawet 40%.

Inne korzyści płynące z bycia członkiem społeczności Sky Blue to swobodny dostęp do Stref Fanów w trakcie okolicznościowych spotkań z piłkarzami, możliwość gromadzenia punktów, które zamienić można w Etihad Airways oraz na zakupy w oficjalnym sklepie internetowym klubu i rabaty w Store City na terenie Abu Dhabi.

System członkowski ma wzmocnić poczucie więzi z klubem, która wzrosła po otwarciu pierwszego sklepu detalicznego City za granicą Wielkiej Brytanii. – Jestem częstym gościem w Abu Dhabi, dlatego cieszę się, że klub chce być partnerem tak pięknego miasta – powiedział szkoleniowiec City, Roberto Mancini.

Pierwsze 1000. osób, jakie zarejestruje się w programie odbierze specjalny pakiet powitalny Sky Blue.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing