26.02.2015 16:34

Tsonga ambasadorem soków

Jo-Wilfried Tsonga został ambasadorem marki soków owocowych dla dzieci Capri-Sun. Umowa z gwiazdą tenisa będzie obowiązywać do końca 2016 roku.

Tsonga ambasadorem soków


W zawarciu umowy pośredniczyła agencja marketingu sportowego Sportfive. W ramach współpracy niemiecki brand dystrybuowany we Francji przez Coca-Cola Enterprises będzie mógł korzystać z wizerunku sportowca w promocjach sklepowych, jak i w mediach cyfrowych. Tsonga pojawi się także na opakowaniach.

– Zachęcamy wszystkie dzieci do uprawiania sportu, co pozwoli im zarówno rozwijać osobowość, ale także ukształtować przyjaźnie, które przetrwają – przyznał Tsonga.

Kampania reklamowa we Francji będzie podzielona na trzy etapy. Pierwszy rozpocznie się w marcu, następne ruszą w maju i we wrześniu. Firma przygotowała także fanpage na Facebooku z poradami dla rodziców. Działania te są oznaczone hashtagiem #tropcool.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński