Nowa kampania Asics
Wystartowała globalna kampania firmy Asics „It's a big world. Go run it”. Jej celem jest zainspirowanie ludzi do biegania i poznawania nowych miejsc.
Spot promocyjny będzie emitowany na całym świecie w trakcie trwania imprez sportowych. Oprócz tego firma udostępni 90-sekundową wersję cyfrową, a także materiały w formie drukowanej, reklamy outdoorowe i online. Będą prowadzone też działania w sklepach biegowych. Aktywacje będą także widoczne przy okazji maratonów.
Spot, nakręcony w Nowej Zelandii, ukazuje wielu sportowców, których wspiera Asics, m.in. Gwena Jorgensen Triathlete (USA) czy Queen Harrison (USA). Można też tam zobaczyć ośmiuset metrowca – Ryana Martina (USA), Rosario Rios-Aguilar (USA), biegaczkę trailową – Sissi Cussot (Francja), Genis Zapater (Hiszpania), jak również wielu entuzjastów biegania.
– Nasza nowa kampania reklamowa jest krokiem do przodu w komunikacji Asics na poziomie globalnym. Pokazuje, że Asics jest wiodącą marką inspirującą i wspierającą sportowców w każdym wieku oraz o różnych poziomach zaawansowania biegowego. Wierzymy, że kampania trafi do każdego biegacza, dając nam wszystkim powód do radości – powiedział Katsumi Kato, kierujący globalnym marketingiem firmy.