Azjatyckie doświadczenia
Manchester United wspólnie ze swoim sponsorem - firmą Epson - prezentował w miniony weekend \"Doświadczenia Mistrzów\" na stadionie w Szanghaju.
Przygotowane na terenie Shanghai Stadium klubowe muzeum prezentuje trofea, jakie wywalczyły "Czerwone Diabły" w minionym sezonie. W gronie eksponatów znalazły się także takie atrakcje, jak medal dla zwycięzcy rozgrywek o piłkarski prymat w Anglii, czy korki w których grali David Beckham oraz Park Ji-Sung.
Zgromadzeni kibice obejrzeć mogli specjalny film wykonany w technice 3D przez firmę Epson. Przygotowane wideo pokazywało gwiazdy United w zwolnionym tempie, aby umożliwić fanom analizę gry swoich ulubieńców.
Na światło dzienne wystawiony był także puchar, który "Czerwone Diabły" otrzymały za triumf w rozgrywkach Barclays Premier League. Do dyspozycji kibiców była także loteria, w której nagrodami były podpisane przez zawodników koszulki meczowe.
Azja to znakomity rynek zbytu dla sprzedaży klubowych gadżetów. Manchester United przekonał się o tym kolejny raz, dlatego akcje tego typu zapewne będą powtarzane.