25.10.2011 11:02

Azjatyckie doświadczenia

Manchester United wspólnie ze swoim sponsorem - firmą Epson - prezentował w miniony weekend \"Doświadczenia Mistrzów\" na stadionie w Szanghaju.

\"\"Przygotowane na terenie Shanghai Stadium klubowe muzeum prezentuje trofea, jakie wywalczyły "Czerwone Diabły" w minionym sezonie. W gronie eksponatów znalazły się także takie atrakcje, jak medal dla zwycięzcy rozgrywek o piłkarski prymat w Anglii, czy korki w których grali David Beckham oraz Park Ji-Sung.

Zgromadzeni kibice obejrzeć mogli specjalny film wykonany w technice 3D przez firmę Epson. Przygotowane wideo pokazywało gwiazdy United w zwolnionym tempie, aby umożliwić fanom analizę gry swoich ulubieńców.

Na światło dzienne wystawiony był także puchar, który "Czerwone Diabły" otrzymały za triumf w rozgrywkach Barclays Premier League. Do dyspozycji kibiców była także loteria, w której nagrodami były podpisane przez zawodników koszulki meczowe.

Azja to znakomity rynek zbytu dla sprzedaży klubowych gadżetów. Manchester United przekonał się o tym kolejny raz, dlatego akcje tego typu zapewne będą powtarzane.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing