08.02.2015 17:40

Prosty pomysł Rosjan

Rosyjski Komitet Olimpijski zaproponował ciekawą kampanię, której założenia zasadniczo są proste. Jednak sam pomysł zrealizowany jest bardzo dobrze.


Kampania „Olympic Changes” rozpoczęła się z końcem styczna w Moskwie. Następnie trafi do Kazania, Samary, Ufy, Omska, Rostowa nad Donem, Tomska, Nowosybirska, Jekaterynburga i Sankt Petersburga.

W każdym z tych miejsc stanie urządzenie, które ma rozgrzać wychłodzonych Rosjan. Zachęca ono do prostych ćwiczeń i ruchu. Ba, dzięki maszynom można „dzielić się” ciepłem. Innymi słowy, wykonujący ćwiczenia wybiera później miasto, gdzie przesyłany jest nagromadzony ładunek pozytywnej energii. Akcja potrwa miesiąc, a jej głównym założeniem jest pokazanie, że sport nie tylko rozgrzewa, ale też łączy ludzi.

To kontynuacja działań, które rozpoczęto w listopadzie 2013 roku. Wówczas na jednej z moskiewskich stacji metra postawiono automat do wydawania biletów. Jednak jedyną „walutą”, która była akceptowana były ćwiczenia. Na przykład trzeba było wykonać w dwie minuty 30 przysiadów. W ciągu miesiąca skorzystało z tej formy nabycia darmowej wejściówki na metro ponad 11 tysięcy pasażerów, a materiał wideo zanotował ponad 3 miliony wyświetleń na YouTube.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński