23.10.2011 20:42

Manchester City a media cyfrowe

RIchard Ayers, szef ds. mediów cyfrowych w Manchesterze City podczas konferencji prasowej opowiadał w jaki sposób klub współpracuje z mediami cyfrowymi.

\"\"Ayers na początku spotkania stwierdził, że zadaniem instytucji sportowych jest nie tylko zaspokajanie potrzeb fanów uczęszczających na mecze, ale również dbanie o kibiców, którzy sobie na to nie mogą pozwolić, a media cyfrowe mają w tym pomagać. Dzięki takiej postawie Manchester City na portalu społecznościowym Twitter ma ponad 125 tysięcy zwolenników, blisko milion fanów na Facebook\’u, a także 70000 tysięcy fanów, którzy posiadają karty członkowskie klubu.

– Nasza podstawowa strategia to możliwość dostępu fanów do klubu zza kulis, dzięki temu mogą być bliżej drużyny w dniu meczu. W Wielkiej Brytanii szanse na przekonanie kogoś, kto wspiera Chelsea są bardzo małe, aby przekonać go by wspierał City – powiedział Ayers.

Na początku miesiąca Manchester City podpisał umowę z kanałem YouTube.com, dzięki czemu klub może tworzyć i kontrolować swoje materiały, oraz zarządzać reklamą związaną z jego treścią. Odpowedzialne jest za to City TV, oficjalny kanał angielskiej drużyny, który w świat przekazuje 100 programów miesięcznie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing