10.01.2015 12:40

Dannon zaczyna

Od 1 stycznia oficjalnym partnerem National Football League (NFL) jest Danone, a raczej Dannon (tak marka nazywa się w Stanach Zjednoczonych).


O zawarciu kontraktu informowaliśmy już w sierpniu zeszłego roku. Teraz firma rozpoczyna działania. Dlaczego NFL? Proste, to niebywale popularny sport w USA, który pozwoli marce, dzięki dobrej komunikacji, znacząco zwiększyć sprzedaż.

Dostępne są już pierwsze materiały promocyjne. W spocie reklamowym zawodnik Carolina Panthers, Cam Newton użycza swojego wizerunku zachwalając bogaty w białka jogurt grecki Oikos Triple Zero.

Trzeba pamiętać, że Dannon jeszcze w 2012 roku, w trakcie Super Bowl, promował zdrowe produkty. I był chyba jedną z pierwszych, jeśli nie pierwszą firmą ukierunkowaną przy okazji tego wydarzenia na zdrowe odżywianie.

– Od naszej pierwszej reklamy podczas Super Bowl w 2012 roku dostrzegliśmy potencjał, że możemy mieć wpływ na amerykańskie rodziny w zakresie podejmowania przez nich lepszych wyborów żywieniowych (…) Partnerstwo z NFL na to nam pozwala – powiedział Sergio Fuster, dyrektor marketingu Dannon.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński