05.01.2015 14:48

Wozniacki traci przez… Ronaldo

Caroline Wozniacki, gwiazda tenisa, traci lukratywny kontrakt, gdyż firma uznała, iż bardziej opłacalne będzie wykorzystywanie wizerunku słynnego piłkarza.

Wozniacki traci przez… Ronaldo


Dunka związała się z JBS w 2012 roku. Na mocy współpracy rozpoczęła się sprzedaż kolekcji bielizny sygnowanej nazwiskiem sportsmenki. Działania promowane były gustowną kampanią reklamową.

Wszystko szło dobrze, ale w 2013 roku firma porozumiała się z Cristiano Ronaldo i przygotowała markę CR7. Jej popularność pozwoliła firmie wypłynąć na szerokie wody.

Dyrektor JBS, Morten Alstrup, przyznał, iż dzięki portugalskiemu piłkarzowi firma sprzedaje swoje produkty na ponad 55 rynkach, a przed kontraktem było ich zaledwie sześć. To spowodowało, iż podjęto decyzję o zaprzestaniu współpracy z Wozniacki i skupieniu się tylko na marce CR7.

Alstrup dodaje, iż w całej sytuacji jest sporo ironii losu. Otóż ponoć gdy Cristiano Ronaldo zobaczył, że Wozniacki nie ma oporów przed odważną sesją prezentującą produkty, sam zdecydował się zaangażować we współpracę.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński