22.10.2011 09:50

Heineken sponsorem w 2015 roku

Jeden z największych na świecie browarów potwierdził przedłużenie umowy sponsorskiej na Mistrzostwa Świata w Rugby w 2015 roku, które odbędą się w Anglii.


Heineken chce tym samym zwiększyć sprzedaż w Europie, która jest największym rynkiem zbytu. Wydatki na sport mają siegnąć 100 milionów euro.

Umowa ma tym większe znacznie, że została podpisana przed niedzielnym finałem tegorocznych Mistrzostw Świata pomiędzy Francją i Nową Zelandią.

Heineken chce popularyzować rugby na całym świecie. Przypomnijmy, że według ostatnich badań medialnych w pięciu największych rynkach telewizyjnych Europy (Anglia, Włochy, Niemcy, Hiszpania i Francja), rugby znalazło się w pierwszej piątce udziału wydatków na prawo do trasmisji telewizyjych. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing