Rihanna dołączyła do Pumy
Puma zyskała ciekawą twarz. Będzie nią Rihanna, wokalistka muzyki pop. Ba, będzie ona też dyrektorem kreatywnym w dziale damskim.

Amerykanka „będzie współpracowała z Pumą nad projektem i dopasowaniem klasycznych artykułów firmy, a także nad stworzeniem nowych stylów, co ma doprowadzić do zwiększenia portfolio produktów Pumy” – czytamy w komunikacie firmy z Herzogenaurach.
Puma za wszelką cenę próbuje ożywić wizerunek. Odświeżenie sportowego obuwia i rozszerzenie działalności marketingowej ma pomóc rozwiązać wiele problemów. Jak informowaliśmy kilka dni temu, Kering, akcjonariusz większościowych marki, sonduje możliwości jej sprzedaży.
Rihanna będzie również twarzą trwającej kampanii „Forever Faster”. Dołączy tym samym m.in. do Usaina Bolta i Mario Balotelliego.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



