Spadek im w niczym nie przeszkadza
Jeden z niemieckich klubów piłkarskich udowadnia, że nawet spadek do trzeciej ligi nie musi być przeszkodą w skutecznej walce o sponsorów.
Dynamo Drezno kiedyś wielokrotnie zdobywało tytuły mistrzowskie NRD. Dziś po czasach chwały już niewiele zostało, a drużyna spadła nawet na koniec obecnego sezonu z 2. Bundesligi. Lepiej od zawodników klubu radzą sobie jednak jego działacze na polu marketingowym.
Udało im się bowiem, pomimo spadku, namówić do dłuższej współpracy takie firmy jak USD Immobilien oraz Feldschlosschen. Pierwsza z nich jest lokalnym biurem nieruchomości, które wspierać będzie klub do końca przyszłego sezonu. Feldschlosschen to zaś szwajcarska marka piwa (wykupiona przez koncern Carlsberg), która zdecydowała się kooperować z Dynamem Drezno do 2016 roku.
Biuro nieruchomości już od 10 lat umieszcza swoje logo na koszulkach piłkarzy Dynama. Szwajcarski browar jest zaś oficjalnym piwem klubu od 2011 roku.