23.05.2014 08:44

Adidas liczy na zyski

Niemiecki producent sprzętu i odzieży sportowej liczy, że dzięki obecności na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej w Brazylii sporo zarobi.


Adidas jest jednym z oficjalnych sponsorów zbliżającego się wielkimi krokami piłkarskiego mundialu, który odbędzie się w Brazylii. Co więcej firma ta ubierać będzie również znaczną część drużyn występujących na tym turnieju z reprezentacją Hiszpanii na czele.

Nic więc dziwnego, że niemiecki potentat liczy na spore zyski związane z mundialem. Według wyliczeń pracowników firmy Adidas marka ta zyska na turnieju około 1,2 miliarda euro co ma stanowić około ośmiu procent planowanych przychodów operacyjnych.

Zresztą władze Adidasa liczą, że w 2014 roku uda im się przekroczyć magiczną barierę dwóch miliardów euro sprzedaży związanej z piłką nożną.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing