05.05.2014 15:13

Kostarykański pomysł na promocję

Claro to wiodąca firma telekomunikacyjna, która od zaledwie trzech lat znajduje się w Kostaryce. Marka chciała wykorzystać miłość tamtejszego społeczeństwa do futbolu.

Można było zainwestować w reklamę na koszulkach albo w billboardy. Jako że Claro celowało w użytkowników używających telefonów na kartę wybrano inną drogę.
 
Claro wraz z agencją Ogilvy & Mather wymyślili jak utrzymać klientów prepaid’ów. Wymyślono kampanię „Czwarty Sędzia”. Każda minuta z doliczonego czasu gry meczów, w których gra najsłynniejszy klub kostarykański – Deportivo Saprissa – przechodzi na użytkownika. Po co? Aby mógł pogadać o spotkaniu ze znajomymi. 
 
Na ten moment użytkownicy sieci otrzymali już ponad 50 milionów minut ekstra na rozmowy. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński