30.04.2014 05:12

Nowy partner Interu

Inter Mediolan rozpoczął współpracę z firmą Infront Sports & Media. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2017/18. Na czym ma polegać kooperacja?

Nowy partner Interu

Przede wszystkim porozumienie opiera się na wspólnej wizji rozwoju działalności handlowej, a także optymalizację działań promocyjnych, reklamowych oraz sponsorskich. Celem jest wzmocnienie i rozszerzenie marki Inter w Italii oraz poza jej granicami.
 
– Jesteśmy dumni z powodu ogłoszenia współpracy z Infront, jedną z największych firm działających w telewizji, mediach oraz dystrybucji praw do wydarzeń sportowych. Wydaje się, że będzie to właściwe, jeśli dwie wiodące marki na świecie w swoich dziedzinach połączą siły i pójdą wspólnie naprzód. Inter i Infront dzielą ze sobą strategię rozwoju, która będzie trwać przez kolejne 4 lata, patrząc na pozycję Interu – również z finansowego punktu widzenia – na poziomie międzynarodowej perfekcji – przyznał Erick Thohir, prezes Interu. 
 
– Jesteśmy zachwyceni porozumieniem z tak prestiżowym klubem jak Inter Mediolan. Jesteśmy pewni, że współpracując jesteśmy w stanie dać dodatkową wartość zarówno samemu klubowi, jak i wizerunkowi Interu na całym świecie. Częścią tej umowy jest dzielenie wspólnej strategii i współpracy, którą obie firmy przyjęły od samego początku. Infront i Inter rozpoczną wspólne działanie od początku i myślę, że efekty będą widoczne już w pierwszych tygodniach – dodał Marco Bogarelli, prezes Infrontu.
 
Nieoficjalnie wiadomo, że Inter ma otrzymać w ramach kontraktu około 80 milionów euro. 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński