16.04.2014 21:23

Powerade opowiada piękną historię

To będzie jeden z najlepszych spotów związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata 2014 w Brazylii. Co wymyślił Powerade? Pokazał życie pewnego chłopca.


Z czym kojarzy się sport? Z kształtowaniem własnego charakteru i walką. Z rywalem, ale przede wszystkim z własnymi niedostatkami. Emocje. To hasło, pod którym należy zapisać poniższy materiał. 
 
Nico Calabria urodził się z jedną nogą. Nie jest zawodowym sportowcem, ale jego historia wywołała poruszenie w Coca-Coli, dostawcy napojów marki Powerade na zbliżającym się brazylijskim mundialu. W ten sposób powstał materiał jakiego dawno nie było. Szczery i nieprzerysowany. 
 
Spot został stworzony przez agencję Wieden + Kennedy . Oglądamy walkę Nico z przeciwnościami losu. Aż stanowi o sile swojej amatorskiej drużyny. Warto wspomnieć, że bohater opowieści nie jest anonimowy. Jako trzynastolatek wspiął się na Kilimandżaro, co przyniosło mu wiele rozgłosu na całym świecie. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński