14.10.2011 14:17

Chelsea \”społecznościowym\” liderem

Według badań Lewis Communications to londyńska Chelsea z drużyn Premier League najlepiej wykorzystuje potęgę Internetu w kontaktach ze swoimi fanami.


Chelsea Londyn wyprzedziła Liverpool i Arsenal. Co ciekawe najpopularniejsza angielska drużyna na świecie – Manchester United – zajęła w tym rankingu dopiero ósme miejsce.

Badania dotyczyły ilości fanów na Facebooku i Twitterze, poziom interakcji z kibicami, łatwość dostępu do treści online i ilość aplikacji.

Kilka dni temu informowaliśmy, że Manchester United to trzecia drużyna na całym świecie według ilości fanów na Facebooku. To jednak nie dało Czerwonym Diabłom zwycięstwa w badaniach Lewis Communications.

"Media społeczniościowe mają fundamentalne znaczenie w drodze kontaktu z ludźmi na całym świecie. Platformy jak Facebook czy Twitter pozwalają połączyć się nowej grupie fanów z ich piłkarskimi idolami." – powiedział Alex Clough, specjalista od spraw strategii cyfrowej w Lewis Communications. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing