16.04.2014 08:02

„Kanonierzy” stawiają na wideo

Włodarze klubu Arsenal FC w końcu postanowili na dobre zagościć na najważniejszym na świecie portalu internetowym magazynującym treści wideo.

„Kanonierzy” stawiają na wideo


Minionego lata wydawało się, że klub Arsenal FC na dobre będzie obecny na portalu YouTube. „Kanonierzy” uruchomili bowiem na tej witrynie swój własny kanał dający kibicom dostęp do treści wideo. Szybko jednak okazało się, że była to jedynie próba sił i po dwóch tygodniach oficjalny kanał klubu Arsenal FC zlikwidowano.

Teraz jednak ma być inaczej. Oficjalny kanał otworzono z wielką pompą, a władze klubu podkreślają, że serwis YouTube ma być ważnym uzupełnieniem pozostałych środków komunikacji, które pozwoli pozyskiwać nowych fanów na całym świecie.

Brak obecności londyńskiego klubu na YouTube mógł dziwić, ponieważ „Kanonierzy” są bardzo aktywni na innych portalach spolecznościowych. Oficjalne konta klubu można bowiem znaleźć na takich witrynach jak: Twitter, Facebook, Google+, Instagram, Soundcloud, WeChat, Sina Weibo oraz Tencent Weibo.

Hucznemu otwarciu towarzyszy także bardzo dobry materiał wideo. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing