adidas z nowym spojrzeniem
Dla fanów, którzy z niecierpliwością wyczekują Mistrzostw Świata 2014 adidas, przygotował serię reportaży online.
Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem cyklu jest @brazuca – pierwsza Oficjalna Piłka Meczowa która ma własne konto na Twitterze.
Filmy o wspólnym tytule „brazuca dookoła świata" zostały nakręcone przy użyciu „brazucam" – niepowtarzalnej technologii, dzięki której można postrzegać świat z zupełnie nowej perspektywy. „brazucam" to Oficjalna Piłka Meczowa z zamontowanymi sześcioma kamerami HD, których kąt widzenia obejmuje pełne 360° oraz robionym na zamówienie systemem stabilizacji obrazu.
Filmy pokazują podróż @brazuca do Brazylii przez takie kraje jak Hiszpania, Niemcy, Anglia, Rosja, Japonia, USA oraz Meksyk. W każdym z miejsc robiony jest dokument z meczów rozgrywanych przez zawodników oraz piłkarskich entuzjastów. Przez najbliższe dwa miesiące, co tydzień nowy film będzie publikowany na oficjalnym kanale adidas Football (www.youtube.com/adidasfootballtv) oraz na twitterze @brazuca.
W zapowiedzianej serii – będącej częścią ogólnoświatowej kampanii „all in or nothing" – wezmą udział takie gwiazdy jak Xavi Hernandez, Dani Alves, Cristian Tello, Bastian Schweinsteiger, Manuel Neuer, Philipp Lahm oraz David Villa. W kolejnym tygodniu od kulis zostanie przedstawiona sesja treningowa obecnych Mistrzów Świata – reprezentacji Hiszpanii.
„brazuca dookoła świata" jest kontynuacją „Jestem brazuca", którego premiera miała miejsce w grudniu ubiegłego roku przy okazji premiery piłki. Interaktywny film „Jestem brazuca" pozwala widzom na zatrzymanie akcji oraz obejrzenie otoczenia z perspektywy 360°. Oba filmy są częścią kampanii adidas „all in or nothing" związanej z Mistrzostwami Świata.
Od poniedziałku 7 kwietnia na platformie www.adidas.com/brazucajourney udostępniane będą zdjęcia widziane z perspektywy 360°. Będzie tam także możliwość by wygrać gadżety podpisane przez gwiazdy biorące udział w filmach.