Manchester City chwali się umową z YouTube
Choć wiele klubów Premier League ma swoje oficjalne kanały na YouTube, to Manchester City jest pierwszym, który zacznie robić z tego własny biznes.
O parafowaniu stosownych umów SportMarketing.pl pisał TUTAJ. Arabscy właściciele angielskiej drużyny trochę już ochłonęli i rozpoczęli promocję drużyny w związku z partnerstwem z YouTube.
– Około 100 filmów miesięcznie są tworzone przez CityTV, które publikowane są na oficjalnej stronie internetowej. Teraz umieszczane będą także na nowym kanale na YouTube – informuje komunikat prasowy na stronie głównej serwisu "The Citizens".
– Manchester City ma fenomenalny rok, jeśli chodzi o wzrost popularności i rozwój promocji w internecie. Naszym celem jest dostarczenie na rynek wiodącej marki w kontaktach z fanami w postaci plików wideo. Tworząc doskonałe materiały, szukamy również odpowiednich rynków zbytu. Ta umowa jest fundamentem pod budowę strategii marketingowej, jaką Manchester City obierze na lata – mówi Richard Ayres, szef promocji internetowej klubu.
Kontynuując swój wywód, Ayres zwrócił uwagę na zasięg promocji, jaką daje współpraca z YouTube. – Możliwość zwiększenia zasięgu reklamy jest dla nas bardzo ważna, ale liczymy również na research rynku. Chcemy dowiedzieć się, co kibice chcą oglądać, by lepiej trafiać w ich gusta – dodał pracownik ekipy z Manchesteru.