12.03.2014 08:53

Liga Mistrzów traci sponsora

Wraz z tegorocznym finałem piłkarskiej Ligi Mistrzów zakończy się również współpraca włodarzy tych rozgrywek z jednym z najważniejszych sponsorów.

Gdy sędzia odgwiżdże koniec lizbońskiego finału Ligi Mistrzów dobiegnie końca również pewna epoka w dziejach tych rozgrywek. Wygaśnie bowiem współpraca na linii Ford – UEFA, która przez minione lata była nieodłącznym elementem pejzażu Ligi Mistrzów.

Oba podmioty rozpoczęły kooperację przed sezonem 1992/1993. Włodarze amerykańskiego producenta samochodów doszli jednak do wniosku, że czas zrobić krok naprzód i zmienić marketingowe priorytety.

– Teraz jest najlepszy moment na zmiany. Ruszamy z ofensywą nowych produktów na terenie Europy, a w ciągu najbliższych pięciu lat wypuścimy na rynek ponad 25 nowych pojazdów – komentował decyzję Stephen Odell stojący na czele Ford Europe.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing