04.03.2014 10:02

MLS robi grilla

Władze Major League Soccer (MLS) czyli amerykańskich rozgrywek piłkarskich pozyskały nowego sponsora. Tym razem została nim meksykańska firma.

Kooperację z MLS rozpoczyna firma Chipotle Mexican Grill. Przedsiębiorstwo uzyskało status oficjalnej restauracji szybkiej obsługi ligi MLS oraz 12 zespołów, które w niej występują. Na podstawie kooperacji firma opracowywać będzie marketingowe akcje z wykorzystaniem wizerunku klubów oraz ich zawodników.

Umowa obowiązywać ma w trakcie sezonu 2014. Świętując rozpoczęcie kooperacji restauracja serwować będzie darmowy posiłek dla wszystkich klientów, którzy ubrani będą w koszulki swoich ulubionych drużyn piłkarskich (gratisowy posiłek dodawany będzie do normalnego zamówienia).

Nowy sponsor ma również organizować mecz Chipotle MLS Homegrown, który odbędzie się w październiku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing