07.02.2014 10:22

Walka na smartphony

Samsung, który wydaje miliardy dolarów na marketing chce dołożyć wszystkich starań, by w Soczi widoczne były telefony jedynie z jego logo.

Podczas wielkich imprez sportowych takich jak choćby Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi sportowcy często wyciągają „z kieszeni” swoje telefony komórkowe, by uchwycić na nich najcenniejsze chwile.

Samsung, który od lat współpracuje między innymi z MKOl, chce to wykorzystać do maksimum. Dlatego też każdemu uczestnikowi rosyjskiej imprezy rozdał darmowy telefon Galaxy Note III. W instrukcji dołączonej do prezentu działacze Samsunga proszą, aby sportowcy, którzy chcą mimo wszystko korzystać z telefonów marki iPhone zakleili na nich logo konkurencyjnej marki.

Doświadczenie pozwala jednak domniemać, że koreańskiej firmie nie uda się wyeliminować symbolu „jabłuszka” z olimpijskich aren.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing